MESSUMEDIA

Tavoita messukävijät Helsingin messukeskusessa!

Tavoita HELSINGIN MESSUKESKUKSESSA VIERAILEVAT

Aktiivimedian tarjoama messukokonaisuus sisältää 13 näyttöä jotka
ovat sijoitettuina pääovien välittömään lähteisyyteen.
Eteläinen-sisäänkäynti 7 näyttöä, Pohjoinen-sisäänkäynti 3 näyttöä ja Kongressisiipi 3 näyttöä.
Mainoksen pituus on 10 sekuntia ja se näkyy vähintään 36 kertaa tunnissa per näyttö!
Ota yhteyttä myyntiimme, räätälöidään sinulle sopiva kokonaisuus!

Aktiivimedian näytöt eivät ole ainoastaan näyttöjä vaan niiden yhteydessä on kuluttajaa aktivoiva ja arjessa auttava ominaisuus.

AKTIIVIMEDIASSA VIESTISI HUOMATAAN!

Laitteiden yhteydessä on asiakkaille ilmainen mobiililaitteiden latauspiste tai käsidesiautomaatti. Näytöt ovat pystysuuntaisia ja molemmilla näytöillä toimivat samat formaatit.

Huikea huomioarvo!

Huomataan varmasti!

54% kyseluun vastanneista oli sitä mieltä että näytön yhteydessä oleva latauspiste lisää mainonnan kiinnostavuutta paljon tai erittäin paljon*
*Taloustutkimus Mainonnan huomaaminen 20.11.2018

Digitaalinen mainos

Voit viestiä tuotteistasi/palveluistasi ja ratkaisuistasi digitaalisin keinoin. Mainos voi olla video, kuva tai vaikka kuvasarja.

.

Tehokas tapa viestiä!

 
 
MIKSI VIESTIÄ MESSUILLA?

– Vahvistaa yritysimagoa

Mielikuvat ovat voimakkaita ostopäätöksen ohjaajia.  Aktiivimedian näytöistä puhutaan usein ”hyvän mielen” mediana joka tulee niiden ominaisuuksista auttaa kuluttajia arjessa. 

– Ohjaa ihmiset osastollesi

Messuille saapuessaan kävijöillä on harvoin selkeää suunnitelmaa mitä etsiä. Näytöillä voit ohjata tehokkaasti kävijät osastollesi!