Messukeskus markkinointi, näkyvyys messukeskuksessa, messuosaston mainonta / messukeskuksen mainosmahdollisuudet, yrityksesi esillepano messuilla / messunäkyvyyden maksimointi, messuilla verkostoituminen / tuotteesi lanseeraus messuilla / osallistujien huomion kiinnittäminen messuilla, messuilla brändäys / messuyleisön tavoittaminen / messuaktiviteettien markkinointi, kohderyhmän kohtaaminen messuilla / messujen digitaalinen mainonta, Mainospaikat Helsingin messukeskuksessa, Helsingin messukeskus / Mainonta helsingin messukeskuksessa
Aktiivimedian tarjoama messukokonaisuus sisältää 13 näyttöä, jotka ovat sijoitettuina pääovien välittömään läheisyyteen.
Eteläinen sisäänkäynti 7 näyttöä, Pohjoinen sisäänkäynti 3 näyttoä ja Kongressisiipi 3 näyttöä.
Messuille saapuessaan kävijöillä on harvoin selkeää suunnitelmaa mitä etsiä. Näytöillä voit ohjata tehokkaasti kävijät osastollesi!
Aktiivimedia on Vivotech Oy:n mediabrändi, joka tarjoaa mahdollisuuden digitaaliseen viestintään uniikeissa mediaympäristöissä, joissa ei normaalisti ole totuttu näkemään muuta mainontaa.