Vivotech Oy aloitti toimintansa vuonna 2013. Yhtiön alkuperäinen liikeidea oli toimittaa matkapuhelimien latausratkaisuja julkisiin tiloihin. Silloin olimme monesti törmänneet yleiseen ongelmaan, että puhelimen akku loppuu juuri silloin kun sitä eniten tarvitsisi.
2015 valikoimiimme tuli 42″ näytöllä varustettu latauspiste, jotka olivat suosittuja palveluja mm. kauppakeskuksissa. Sen yhteydessä asiakkailtamme tuli kyselyjä hyödyntää diginäyttöä aktiivisemmin markkinoinnilliseen viestintään. Näin syntyi ajatus Latauspistemediasta, jossa yhdistimme erillisiä latauspisteitä verkostoiksi ja muodostimme niistä kohderyhmämedioita.
Näin syntyi kolme kohderyhmämediaa: Korkeakoulumedia, Sairaalamedia ja Fitnessmedia.
Koronavuoden keväällä 2020 Vivotech Oy oli uuden edessä. Julkiset tilat sulkeutuivat, eikä tietoa tulevasta ollut. Silloin Vivotech Oy aloitti tuomaan maahan näytöllisiä käsidesiautomaatteja sekä niihin kuuluvia aineita. Käsidesiautomaatteja on toimitettu laajalti erilaisiin julkisiin kohteisiin.
Koska latauspistemedia ei enää nimenä kuvannut kokonaisuutta, muutettiin mediaverkoston nimi Aktiivimediaksi.
Aktiivimediaan kuuluu nykyisin neljä kohderyhmämediaa Korkeakoulumedia, Sairaalamedia, Fitnessmedia sekä Messumedia.
Aktiivimedian diginäyttöverkosto on kasvanut 2022 vuoden aikana valtakunnalliseksi
ja mahdollistaa erittäin kohdennetut kampanjaratkaisut.
Aktiivimedian diginäytöt mahdollistavat kohdennetut mainospanostukset uniikeissa mediaympäristöissä eri puolella Suomea. Katso kuvagalleriastamme esimerkkejä diginäyttöjen sijainneista eri kohteissa. Olisiko jokin näistä sopiva mainospaikka Teidänkin markkinointiviestintäänne.
Aktiivimedia on Vivotech Oy:n mediabrändi, joka tarjoaa mahdollisuuden digitaaliseen viestintään uniikeissa mediaympäristöissä, joissa ei normaalisti ole totuttu näkemään muuta mainontaa.