Messutapahtuma ja kohdennettu mainos

Enemmän kuin pelkkä näyttö – aktivoiva toiminto tekee mainonnasta arvokkaampaa

Digitaaliset näyttömme ovat kuluttajia aktivoivia

Tarjoamme kohdennettua digitaalista ulkomainontaa ympäri Suomen, ja erikoisuutenamme ovat kaksi kuluttajaa aktivoivaa näyttöä: latauspisteellä tai käsidesillä varustettu näyttö

Latauspisteitä löytyy jokaisesta kohderyhmämediastamme, ja niistä muodostuukin kokonaan Korkeakoulu- ja Sairaalamediaverkostomme. Fitness- ja Messumedia muodostuvat pääsääntöisesti käsidesillä varustetuista laitteista. Sen lisäksi Fitnessmediassa on myös digitaalinen 22 tuumainen näyttö.

Untitled (78)

Maksuton mobiililaitteen latauspalvelu pitää kuluttajan lähettyvillä

Noin kymmenen vuotta sitten havahduimme yleiseen ongelmaan, jonka jokainen meistä on kokenut: Akun loppuminen juuri silloin, kun tarvitsemme puhelintamme eniten. Halusimme tehdä asialle jotain. Nykyään toimitamme maksuttomia latauspisteitä eri paikkoihin, jotta voimme tarjota ratkaisun tähän arkipäivän ongelmaan. Niinpä nyt näytöllinen latauspalvelu on aina lähellä ja strategisesti sijoitettu aula- ja ruokalatiloihin, eli juuri niihin, missä kuluttajat viettävät eniten aikaa! Latauspisteen yhteydessä oleva näyttö on kooltaan 42-55 tuumaa.

Hyödynnämme laitteissamme kolmea eri lukitustekniikkaa: Koodilukitus, sirulukitus sekä avainlukitus. Ohjeet lukitukseen löytyvät aina latauspisteestä. Laitteen latauslokeroissa on latauspistokkeet iPhone ja Android -puhelimille.

Klikkaa alta ja katso video korkeakoulumediasta ja latauspisteellä varustettuja näyttöjä niiden todellisissa sijainneissaan!

Käsidesiautomaatti tuo kuluttajan kasvokkain mainonnan kanssa

Korona-aikana 2020 aloitimme tuomaan maahan näytöllisiä käsidesiautomaatteja, joita toimitettiin laajalti eri kohteisiin. Nyt niitä löytyy Fitness- sekä Messumediasta. Käsidesillä varustettu näyttö on kooltaan 22 tuumaa. Tämän näytön mainonta on aivan kasvokkain kuluttajan kanssa. Käsidesiautomaattinäytöt ovat sijoitettu aina sisääntulo- ja aulatiloihin.

Mitä aktivoiva tekijä tarkoittaa mainonnan näkyvyyden kannalta?

Digitaalinen mainonta ja näyttöjemme aktivoiva tekijä täydentävät toisiaan. Mainonta näytöillämme kiinnittää huomiota liikkuvilla kuvillaan ja näin myös aktivoiva tekijä nousee esiin. Yhtä lailla, lataus- ja käsidesipiste nostaa mainonnan esiin. Näin ihmiset saadaan aidosti mainonnan ympärille, mikä puolestaan nostaa mainonnan tehokkuutta. Aktivoivat laitteemme tarjoavat ratkaisun sekä mainostajalle että asiakkaalle. 

Untitled (79)
Korkeakoulujen kampusympäristö on täynnä potentiaalia ja intoa, mikä tekee siitä optimaalisen paikan mainostaa.
Parhaat Käytännöt Opiskelijoille Suunnatussa Mainonnassa

Voit ostaa aktiviimediasta näkymistä myös mediani.fi palvelun kautta.

Vivotech Oy

Aktiivimedia on Vivotech Oy:n mediabrändi, joka tarjoaa mahdollisuuden digitaaliseen viestintään uniikeissa mediaympäristöissä, joissa ei normaalisti ole totuttu näkemään muuta mainontaa.

Aktiivimedia mukana
Aktiimedia

@2022 Vivotech Oy (2561680-5)